AdsCode

تبلیغاتclose

AdsCode

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو

لینکدونی

درباره ما


ایجاد کننده وبلاگ :


ارسال مطلب توسط فرحان شهمیری در تاریخ چهارشنبه 93/3/21, 1:8 عصر


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهزاد پکس به نام تو 2014 ( You 2014 ) با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و اهنگ : بهزاد پکس / تنظیم : سبحان عابد )

( با همراهی علیرضا شاه )

Behzad Pax   You 214 (Ft Al دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام تو 2014 

زیباساز

 

—————————–

دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام تو 2014 ( You 2014 )

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Behzad Pax – You 214 Ft Alireza Shah

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Behzad Pax – You 214 Ft Alireza Shah

——————————

متن آهنگ بهزاد پکس به نام تو 2014 ( You 2014 )

بیا تو دستاتو بذار تو دستم تو اینو میدونی به تو وابستم

بیا که از دلم نمیری هیچوقت به دلم نمیشینه جز تو هیچکس

بیا که در به در دنبال دردسر میشینه قلب من تا بشی سهم من تو

چه خوبه حس تو ندیدم مثل تو قشنگه اسم تو همه ی عشق من تو

تو برقص شل کن که به من جز تو کسی نمیچسبه بخند پر کن

آسمون مال ماست اینجاشو یادت باشه یه مخاطب خاص

دست من تو دستاشه هی بیا خستگیت درشه هی گوش کن این موزیک تهشه

ما شب تا صبح کنار هم دیگه می خوابیم دنیام از تو فاز سرگیجه وای

بیا که حس من به تو چه خوبه تموم غصه ها از دلم دوره

با تو من آرومم هیچی کم نیست هیچی دیگه مثل عشق من نیست

بیا که در به در دنبال دردسر میشینه قلب من تا بشی سهم من تو

چه خوبه حس تو ندیدم مثل تو قشنگه اسم تو همه ی عشق من تو

قد اینقده رو فاز پر زدن تو سرم آسمون میچرخه هر طرف

چپ و راست سرمون گیج میره رو دستاش میچرخه ریتم میگه

سرتو بگیر بالا بپره با ما بالا پایین چون که فس نیستیم دیگه از اون باحالاشیم

از رو ابرا میشینم دورت باشم هر چقد فکر میکنم میبینم دوست دارم










تقویم


آمار بازدید


بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 52
کل بازدیدها: 2647559




آخرین مطالب
» دانلود سریال ایرانی عشق تعطیل نیست!!! ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود رایگان فیلم آتش بس 2 با کیفیت عالی ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود Clash of Clans 7.65 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود سریال تلویزیونی جدید و زیبای سر به راه با کیفیت عالی ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود سریال پلیسی جدید و بسیار زیبای فوق سری ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود سریال جدید و فوق العاده زیبای “در حاشیه” با کیفیت عالی ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تتل بیچاره ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود فیلم سینمایی “کلاشینکف” با کیفیت عالی ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود رایگان فیلم ویدئویی “نشانی” با کیفیت عالی ( دوشنبه 103/2/24 )
» جدیدترین نسخه بازی Clash of Clans اندروید ( دوشنبه 103/2/24 )
» جدیدترین نسخه بازی Subway Surfers اندروید ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود فصل پنجم برنامه شام ایرانی با میزبانی برزو ارجمند ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود رایگان فیلم “فرشته ها با هم می آیند” با کیفیت عالی ( دوشنبه 103/2/24 )
» دانلود فصل پنجم برنامه شام ایرانی با میزبانی رضا شفیعی جم ( دوشنبه 103/2/24 )
» آهنگ جدید و بسیار زیبای محمدرضا گلزار به نام من دلم تنگ میشه ( دوشنبه 103/2/24 )

صفحات

نویسندگان

جاوا اسکریپت