بازی های جام جهانی وارد مرحله ی جدید خود، یعنی مرحله ی حذفی گردید. در این مرحله تیم ها با یکدیگر به رقابت پرداخته و هرکدام باید تمامی تلاش خود را کنند تا بتوانند نتیجه ی پیروزی در بازی را بدست آورند. دو تیم برزیل و آلمان به دیدار یکدیگر رفتند و شما می توانید در ادامه مطلب این بازی را با کیفیت عالی فول اچ دی و 50فریم به صورت کاملا رایگان از وبسایت  دریافت نمایید.

 

Brazil v. Germany – BBC One HDTV 720p Mkv

| به همراه دانلود گل های بازی با دو کیفیت متنوع |

 

مسابقه برزیل و آلمان

دانلود رایگان گل های بازی برزیل و آلمان Brazil 1 – 7 Germany HD 720p – نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل ، ب الینک مستقیم و کیفیت HD 720p

تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این تیم را به سلسائو تحمیل کرد و به فینال جام جهانی راه یافت.

 

 

آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده 7 بر یک برزیل را شکست داد.

آلمان در دقیقه 11 موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد. میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند.

حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد. تونی کروس در دقیقه 24 موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند. این بازیکن در دقیقه 26 موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه 29 موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.

یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه 69 بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.

شورله در دقیقه 79 موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند. بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه 91 موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال 1920 با شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود.

  زیباساز

 دانلود گل اول آلمان : لینک مستقیم  |  لینک کمکی

 دانلود گل دوم آلمان : لینک مستقیم  |  لینک کمکی

 دانلود گل سوم آلمان : لینک مستقیم  |  لینک کمکی

 دانلود گل چهارم آلمان : لینک مستقیم  |  لینک کمکی

 دانلود گل پنجم آلمان : لینک مستقیم  |  لینک کمکی

 دانلود گل ششم آلمان : لینک مستقیم  |  لینک کمکی

 دانلود گل هفتم آلمان : لینک مستقیم  |  لینک کمکی

 دانلود گل اول برزیل : لینک مستقیم  |  لینک کمکی

 

download دانلود بازی برزیل و آلمان در جام جهانی Brazil vs Germany World Cup 2014 دانلود نیمه اول بازی ، کیفیت HD 720p :

دانلود پارت 1 :   Direct Link

دانلود پارت 2 :   Direct Link

 

download دانلود بازی برزیل و آلمان در جام جهانی Brazil vs Germany World Cup 2014 دانلود نیمه دوم بازی ، کیفیت HD 720p :

دانلود پارت 1 :   Direct Link

دانلود پارت 2 :   Direct Link

 

 

 download دانلود بازی برزیل و آلمان در جام جهانی Brazil vs Germany World Cup 2014دانلود خلاصه بازی (16 دقیقه ، کیفیت HD 720p)

download دانلود بازی برزیل و آلمان در جام جهانی Brazil vs Germany World Cup 2014دانلود گل ها و هایلایت های بازی (با گزارش فارسی ، کیفیت SD)  

 

 

  برچسب ها : Download free Brazil v. Germany – BBC One HDTV 720p, دانلود با لینک مستقیم برزیل و آلمان, دانلود بازی برزیل و آلمان, دانلود بازی فوتبال برزیل و آلمان با کیفیت HD 720p, دانلود بازی های جام جهانی, دانلود خلاصه بازی برزیل و آلمان کیفیت HD, دانلود رایگان فوتبال برزیل و آلمان, دانلود نسخه کامل مسابقه برزیل و آلمان, دانلود گل های بازی برزیل و آلمان 2014 کیفیت HD, صحنه های حساس بازی برزیل و آلمان, مشاهده آنلاین گل های بازی برزیل و آلمان 2014, نتیجه بازی برزیل و آلمان جام جهانی 2014, گل های بازی برزیل و آلمان بازی برزیل و آلمان 2014, بازی برزیل و آلمان کیفیت اچ دی, بازی نیمه نهایی برزیل و آلمان جام جهانی 2014, برزیل و آلمان, خلاصه بازی برزیل و آلمان, خلاصه بازی برزیل و آلمان کیفیت HD,خلاصه بازی دیشب برزیل و آلمان, خلاصه برزیل و آلمان, دانلود بازی برزیل و آلمان, دانلود بازی دیشب برزیل و آلمان, دانلود بازی نیمه نهایی برزیل و آلمان, دانلود بازی کامل برزیل و آلمان,دانلود برزیل و آلمان, دانلود خلاصه مسابقه برزیل و آلمان, دانلود خلاصه و گلهای برزیل و آلمان,دانلود فول مچ بازی برزیل و آلمان, دانلود فول مچ برزیل و آلمان, دانلود مسابقه برزیل و آلمان,دانلود هایلایت بازی برزیل و آلمان, هایلایت بازی برزیل و آلمان کیفیت HD, هایلایت بازی دیشب برزیل و آلمان, هایلایت برزیل و آلمان, هایلایت و گلهای برزیل و آلمان کیفیت اچ دی, گلهای بازی برزیل و آلمان, گلهای بازی برزیل و آلمان لینک مستقیم, گلهای بازی دیشب برزیل و آلمان : دانلود, دانلود 7 گل آلمان به برزیل, دانلود بازی آلمان و برزیل نیمه نهایی, دانلود بازی برزیل و آلمان, دانلود بازی برزیل و آلمان جام جهانی 2014 برزیل, دانلود بازی فینال جام جهانی 2014, دانلود بازی های جام جهانی با کیفیت HD, دانلود بازیهای جام جهانی 2014, دانلود تمام گل های جام جهانی 2014 با لینک مستقیم, دانلود تمام گل های جام جهانی 2014 با کیفیت HD, دانلود رایگان کلیپ, دانلود کل گل های جام جهانی 2014, دانلود کلیپ, دانلود کلیپ 2014, دانلود کلیپ ورزشی, دانلود گل های بازی برزیل و آلمان, دانلود گل های فینال جام جهانی 2014, دانلود گلهای آلمان به برزیل, دانلود گلهای بازی آلمان و برزیل نیمه نهایی جام جهانی 2014, دانلود گلهای جام جهانی 2014,فینال جام جهانی 2014, کلیپ, گلهای آلمان به برزیل, گلهای بازی برزیل و آلمان