دانلود The Amazing Spider Man 2 - بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

 

بازی پیش روی شما نسخه دوم بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز است. در این نسخه علاوه بر پیشرفت گیم پلی وگرافیک نسبت به نسخه اول، با چند شخصیت جدید هم آشنا می شویم. همچنین جزئیات بیشتر و مناطق بزرگتری از شهر منتهن نسبت به نسخه قبل در بازی طراحی شده است. داستان بازی، داستان نسخه دوم فیلم را دنبال نمی کند و داستانی مختص به خود دارد. مرد عنکبوتی این بار تهدید بزرگ و بسیار خطرناکی برای شهر نیویورک را کشف می کند. او باید با افراد شرور موجود در فیلم و تبهکاران کلاسیک موجود در کتاب کمیک مارول مبارزه کند.
 

 


مطمئنا تا کنون فیلم های مرد عنکبوتی را دیده اید و از آن ها لذت برده اید. فیلم های هالیوودی که از روی کتاب های کمیک و مصور Marvel   ساخته شده اند و طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند. فیلم هایی که در آن ها ابر قهرمان هایی چون بتمن، سوپرمن، تور، هالک و مرد عنکبوتی حضور دارند. اگر  هم این فیلم ها را ندیده باشید مطمئنا با شخصیت مرد عنکبوتی آشنایی دارید. پسری جوان که پس از این که عنکبوتی او را نیش می زند، تبدیل به یک مرد عنکبوتی می شود و قدرت های مختص به یک عنکبوت را در خود مشاهده می کند. فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز تا کنون در دو نسخه بر روی پرده سینماها رفته است. نسخه اول در سال 2012 منتشر شد و نسخه دوم آن امسال منتشر می شود. از روی هر دو نسخه فیلم هم بازی های مشابه آن ها با تغییراتی نسبت به مسیر اصلی فیلم ها ساخته شده است.
برخی از شخصیت های جدید بازی در ادامه معرفی شده اند:

- غول سبز: مطمئنا اگر از علاقه مندان به مرد عنکبوتی باشید، بهترین دوستش یعنی هری را هم می شناسید. او پسر تاسیس کننده شرکت بزرگ آزکرپ، نورمن آزبورن است. هری آزبورن در خانواده ای ثروتمند زاده شد اما بیش از پول و ثروت، همیشه تشنه محبت پدرش بود. پدری که معمولا کار را به پسرش ترجیح می داد. در این نسخه با شخصیت جدیدی از هری آشنا می شویم که پای در جای پدرش نهاده است و ...
- گربه سیاه: شاید در نگاه اول این شخصیت شما را به یاد سلنا کایل یا کت وومن در فیلم شوالیه تاریکی بر می خیزد، بیاندازد. فلیثیا هاردی معروف به گربه سیاه، یک دزد ماهر است که حرکات آکروباتیک را به خوبی یک ژیمیناست حاضر در المپیک انجام می دهد. او برای خود قوانینی دارد که او را از سایر تبهکاران جدا می کند، مثلا او فقط از افراد ثروتمند دزدی می کند و تا زمانی که نیاز نباشد، خشونت به خرج نمی دهد.
- رئیس گروه تبهکاران: او یک مرد خود ساخته و قدرتمند است که سختی های زندگی در محله های فقیر نشین را تحمل کرده است و پس از سال ها و با تلاش فراوان ولی از راه خلاف تبدیل به یک سرمایه دار و تاجر ثروتمند شده است.
- الکترو: شاید جالب ترین شخصیت در بین  شخصیت های بازی مرد برقی باشد. مردی که هوش مهندسی بالایی دارد اما هرگز نتوانسته بود از آن استفاده کند. مرد عنکبوتی یک بار جان او را نجات داده است و از آن زمان ایده ای در ذهن او رشد کرده است که بتواند روزی مثل او قدرتمند شود. این ایده که در حال مسموم کردن ذهن مکس دیلون ملقب به الکترو است او را وادار می کند که برای رسیدن به قدرت بیشتر هر کاری بکند و طی حادثه ای او تبدیل به مرد برقی می شود و از آن پس او می تواند با استفاده از قدرت برق، کارهای خطرناکی انجام دهد و تهدیدی برای شهروندان محسوب می شود.