AdsCode

تبلیغاتclose

AdsCode

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو

لینکدونی

درباره ما


ایجاد کننده وبلاگ :


ارسال مطلب توسط فرحان شهمیری در تاریخ جمعه 93/6/14, 1:23 عصر


رکورد  دانلود 50 میلیون بار طی 2 هفته و امتیاز 4.5 ار 5 در گوگل پلی

نسخه معمولی + نسخه نایاب مود شده

به همراه نسخه مخصوص پردازنده ها و گوشی های ضعیف ( نسخه ARMv6 )

قصد معرفی بازی ای هیجان انگیز و فوق العاده با گرافیک بسیار تماشایی و دیدنی را داریم .  Temple Run 2 این بازی بسیار زیبا و پرطرفدار که به تازگی نسخه جدید آن از سوی Imangi Studios  برای گوشی های اندروید نیز منتشر شد

 

Temple Run 2

 

این بازی با بیش از 170 میلیون بار دانلود در سرتاسر جهان به یکی از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین بازی های آندروید تبدیل شده است و جایگاه اول را از بازی Angry Birds نیز بگیرد . Temple Run تعریف جدیدی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را ارائه کرده است.اما اکنون می‌توانید در دومین قسمت این بازی تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر و پرهیجان‌تری که تا کنون تجربه نکرده بودید را تجربه کنید.

زیباساز

ادامه مطلب...





ارسال مطلب توسط فرحان شهمیری در تاریخ جمعه 93/6/14, 1:20 عصر


امکانات نرم افزار در حد IDM نسخه PC

امتیاز در گوگل پلی : 4.7 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 2 دلار

سیستم عامل اندروید و نرم افزارهای آن آن قدر حرفه ای هستند که شما با خرید یک گوشی اندرویدی با امکانات و سخت افزار مناسب می توانید اکثر کارهایی که روزانه با کامپیوتر خود انجام می دهید را با گوشی اندرویدی خود انجام دهید ! اگر اهل اینترنت و اهل دانلود از سایت های مختلف باشید حتما دانلود منیجر فوق العاده کامل و بی نظیر کامپیوتر های شخصی که Internet Download Manager نام دارد و به اختصار IDM خوانده می شود را بشناسید.

Advanced Download Manager Pro 3.5.7

شاید آرزو می کردید ای کاش برای سیستم عامل اندروید و گوشی های اندرویدی هم چنین دانلود منیجر کامل و بی همتایی بود . در این پست قصد معرفی Advanced Download Manager Pro که نرم افزار دانلود منیجر فوق العاده کامل و دارای امکاناتی شبیه به IDM است را داریم . این دانلود منیجر اندرویدی دارای امکاناتی جالب و کاربردی است که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم :

زیباساز

ادامه مطلب...





ارسال مطلب توسط فرحان شهمیری در تاریخ جمعه 93/6/14, 1:19 عصر


آخرین نسخه واتس اپ اندروید

WhatsApp Messenger یکی از پرطرفدارترین مسنجر های دنیاست که جدیدترین نسخه اندرویدی آن خدمت شما معرفی می شود .  توسط این کلاینت می توانید با کاربران تمام گوشی ها و تمام سیستم عامل ها که امکان استفاده و نصب واتس آپ اندروید را دارند به گفتگو بپردازید . ویژگی خاص  واتس آپ اندروید  را می توان در این مورد دانست که در این مسنجر شما نیاز به ساختن هیچ گونه آیدیتی  ندارید و  مستقیما می توانید با طرفتان به گفتگو بپردازید . از ویژگی های این مسنجر می توان به موارد زیر اشاره کرد .

واتس آپ اندروید

 

زیباساز

ادامه مطلب...





ارسال مطلب توسط فرحان شهمیری در تاریخ جمعه 93/6/14, 1:18 عصر


 

آخرین نسخه نرم افزار مسنجر لاین Line اندروید

در این پست قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده با اینترفیس بسیار زیبا که می توان آن را جایگزین کامل نرم افزار Viber دانست را داریم . LINE Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از 34 میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد . در لیست کشورهای تحت ساپورت این نرم افزار ، نام کشور عزیزمان ایران هم به چشم می خورد .

LINE Free Calls & Messages 4.4.0

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از 100 نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید . - اگر مایلید برای تماس های خود هزینه ای پرداخت نکنید؟ اگر تعداد پیامک هایتان زیاد است و هزینه بالایی را متحمل می شوید؟برنامه LINE را دانلود کنید. این برنامه با بهره گیری یک طراحی حرفه ای و جالب امکان ارسال پیامک و تماس گرفتن به صورت رایگان را برای شما فراهم می کند. برنامه فوق هم اکنون در بسیاری از کشور های جهان مورد استفاده قرار می گیرد از قبیل:  ژاپن، تایوان، اسپانیا، روسیه، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، مالزی، ماکائو، سوئیس، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ایران عزیزمان که می توانید آخرین نسخه از این نرم افزار فوق العاده را از ادامه مطلب قابل دانلود است .

زیباساز

ادامه مطلب...





ارسال مطلب توسط فرحان شهمیری در تاریخ جمعه 93/6/14, 1:14 عصر


Shadow Fight که هم اکنون به معرفی نسخه شماره 2 از آن می پردازیم یکی از بازی های فوق العاده اکشن و پرطرفدار برای گوشی های اندروید است که توانسته طرفداران زیادی از سر تا سر دنیا به خود اختصاص دهد و امتیاز خوبی را هم در گوگل پلی به دست آورد.

Shadow Fight 2

 

در این بازی باید با انجام انواع مختلف حرکات رزمی طبیعی و بهره گیری از سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده می شود با دشمنان پیش رو مبارزه کرده و آن ها را از میان بردارید . بازی دارای گیم پلی بسیار عالی و روان و گرافیکی بسیار خوب است که می توانید آخرین نسخه از آن را به همراه فایل دیتا از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops دانلود نمایید . برای دانلود فایل apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

ویژگی ها : 

** نبرد واقعی
** گیم پلی اعتیاد آور
** سفر از طریق 6 جهان متفاوت

تغییرات : 

** رفع مشکلات

  زیباساز

ادامه مطلب...





ارسال مطلب توسط فرحان شهمیری در تاریخ جمعه 93/6/14, 1:13 عصر


 

جدیدتریدانلود Asphalt 8: Airborne 1.5.0hن نسخه آفلاین و انگلیسی آسفالت 8 بدون نیاز 

نسخه مود شده با پول بینهایت (نسخه معمولی به زودی)

 

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne آسفالت 8 نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. در بازی آسفالت 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای 3 مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید.

Asphalt 8 Airborne 1.4.1e

 

اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک می گردد و اتومبیل شما با سرعتی باور نکردنی به جلو پیش می رود .  گرافیک بازی آسفالت 8 بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند .

زیباساز

ادامه مطلب...





ارسال مطلب توسط فرحان شهمیری در تاریخ جمعه 93/6/14, 1:8 عصر


بدون نیاز به روت – بدون نیاز به لاکی پچر و بدون نیاز به گوگل پلی مود

بهترین ویدیو پلیر اندرویدی از دیدگاه مدیریت + تمام کدک های مورد نیاز 

به جرات می توان گفت MX Player Pro  بهترین پخش کننده ویدئو برای سیستم عامل اندروید است. دلیل این برتری کاربری آسان نرم افزار با قابلیت های فوق العاده و سازگاری با 99% ابزارهای اندرویدی می باشد.پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای جهت رندر سریع فیلم ها، نمایش زیرنویس های مختلف، محافظت از فایل های تصویری شما و پشتیبانی از اندورید 4.4 از قابلیت های منحصر بفرد این برنامه است.

MX Player Pro 1.7.28.20140624

اگر در گوشی یا تبلیت خود چندین پلیر مختلف جهت پخش ویدئو ها نصب کردید به شما پیشنهاد می کنیم تمامی آنها را حذف کرده و آخرین نسخه MX Player Pro را نصب نمایید.

ویژگی ها : 

** زوم روی ویدیوی در حال اجرا توسط دو انگشت (مالتی تاچ)
** نمایش انواع فرمت های زیر نویس با امکان تغییر موقعیت زیر نویس، برای هماهنگ شدن با ویدیو
** خوانایی زیرنویس، امکان نمایش حاشیه و سایه برای زیرنویس
** پشتیبانی کامل از اندروید 4.2
** پخش فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv و …

زیباساز

ادامه مطلب...





<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
تقویم


آمار بازدید


بازدید امروز: 137
بازدید دیروز: 214
کل بازدیدها: 2645138




آخرین مطالب
» دانلود سریال ایرانی عشق تعطیل نیست!!! ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود رایگان فیلم آتش بس 2 با کیفیت عالی ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود Clash of Clans 7.65 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود سریال تلویزیونی جدید و زیبای سر به راه با کیفیت عالی ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود سریال پلیسی جدید و بسیار زیبای فوق سری ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود سریال جدید و فوق العاده زیبای “در حاشیه” با کیفیت عالی ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تتل بیچاره ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود فیلم سینمایی “کلاشینکف” با کیفیت عالی ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود رایگان فیلم ویدئویی “نشانی” با کیفیت عالی ( سه شنبه 103/2/4 )
» جدیدترین نسخه بازی Clash of Clans اندروید ( سه شنبه 103/2/4 )
» جدیدترین نسخه بازی Subway Surfers اندروید ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود فصل پنجم برنامه شام ایرانی با میزبانی برزو ارجمند ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود رایگان فیلم “فرشته ها با هم می آیند” با کیفیت عالی ( سه شنبه 103/2/4 )
» دانلود فصل پنجم برنامه شام ایرانی با میزبانی رضا شفیعی جم ( سه شنبه 103/2/4 )
» آهنگ جدید و بسیار زیبای محمدرضا گلزار به نام من دلم تنگ میشه ( سه شنبه 103/2/4 )

صفحات

نویسندگان

جاوا اسکریپت